Kaarsje branden

Een Kaarsje laten branden

Het is altijd hoop- en sfeervol om een kaarsje voor jezelf of voor een ander te laten branden. Op het moment dat je deze kaars zult zien branden, zal het licht dat je uitstraalt weerkaatsen op je eigen pad. (Onder de video van de digitale kaars vind je nog iets bijzonders).

Druk hieronder op het afspelen van de video en spreek in gedachte de reden uit waarom je dit kaarsje wilt zien branden en sluit af met het woord Amen.

AMEN

De betekenis van het woord Amen = Zo zij het.

Als je gelooft dat er meer op aarde is dan dat wij met onze 5 zintuigen kunnen waarnemen, spreek dan de navolgende zin op het eind uit.

In naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest AMEN
In the name of the Father, the Son and the Holy Spirit AMEN

Het hele doel van ons leven en het doel achter elke menselijke ervaring is de groei en de ontplooiing van de Ziel.

Zoals ik al eens eerder aangaf: “Wanneer je tot de Kern van de geheimen van de Kosmos wilt doordringen, dan bereik je dat langst de weg van meditatie over en realisatie van de stille kleine stem de GOD-van-binnen, want alle mysteriĆ«n van de eeuwigheid liggen in je hart”. Sommige artikelen van mij zullen je hierin gaan stimuleren. Bijvoorbeeld dit artikel: Ons Geestelijke vermogen, dat kleine Goddelijke stemmetje in ons.

Maar goed laten we nu maar eest een kaarsje gaan branden.

Here we go, it’s all about You

Wil je naar het persoonlijk bevrijdings gebed luisteren van de allergrootste Excorsist ooit P. Gabriele Amorth uit Rome, start dan de navolgende video. Het is weliswaar Italiaans talig, maar je merkt op een gegeven moment wel wanneer hij het gebed voor jou start. Het gaat zich om de sfeer waarin je jezelf dan gaat bevinden. Dat zul je later ook wel gaan ondervinden…

Het Onze Vader

Het Onze Vader gebed is het allerbelangrijkste inleidende gebed wat er bestaat. Onderschat dit niet! Jezus Christus gaf ons hier het voorbeeld van. Vandaar dat het belangrijk is om vooraf aan alle andere gebeden het Onze Vader uit te spreken. Het Onze Vader zorgt er namelijk ook voor dat je op dat moment op een positieve/hogere trillingsfrequentie komt.

 

In de naam van Jezus Christus!

Het bloed van het Lam

Amen

 

Geschreven door: Alicia